گيفت كارت آيتونز اپل گيفت كارت آيتونز اپل .

گيفت كارت آيتونز اپل

تعريف گيفت كارت اپل

گيفت‌كارت اپل
گيفت‌كارت اپلReviewed by Mahdi on May 16Rating: 4.5گيفت كارت آيتونز

«گيفت‌كارت‌ها» نوعي از كارت‌هايِ اعتباري هستند كه معمولا از آن‌ها براي خريد در اينترنت و فضاي مجازي استفاده مي‌شود. هدف از توليد و استفاده گيفت‌كارت‌ها بيشتر براي تسهيل و تسريع مبادلات پولي و عرضه و تقاضاست. در اينجا قصد داريم بيشتر گيف‌كارت شركت اپل را بررسي كرده و توضيح دهيم.
گيفت‌كارت چيست؟

گيفت‌كارت‌ها عملكردي شبيه به كارت‌هايِ اعتباريِ اُپراتورهاي تلفن همراه (كارت شارژ) دارند. اين كارت‌ها حاوي يك شماره‌ سريال عريض و طويل هستند كه ارزش و اعتبار آن‌ها كاملا بسته به همين شماره سريال است. در كارت‌هاي اعتباريِ اپراتورهايِ تلفن همراه، شماره سريال ثبت شده براي شارژ اعتبار سيم كارت مصرف شده و صرفا به همين منظور تهيه و به كار گرفته مي‌شود، اما در گيفت‌كارت‌ها اين شماره سريال براي موارد متعدد و متنوعي استفاده مي‌شود و كاربرد آن‌ها با توجه به نياز مشتري تعريف مي‌شود.

به طور مثال اگر شما يك گوشيِ موبايل با سيستم عامل اندرويد داشته باشيد، براي تهيه و تأمين اپليكيشن‌هاي مورد نيازتان چه مي‌كنيد؟ در اين صورت دو راه پيش روي شماست، يا از فروشگاه‌هاي برنامه‌هايِ اندرويديِ داخل كشور (مانند‌كافه بازار) خريد مي‌كنيد (اگر برنامه‌رايگان نباشد) و يا مجبوريد از گوگل‌پِلي (Google play) كه بزرگ‌ترين فروشگاه محصولات اندرويدي است خريد كنيد. اما براي انتخاب راه دوم موانعي وجود دارد كه مهم‌ترين آن نحوه پرداخت هزينه اپليكيشن و مبادلات پولي است. در ادامه از اين فروشگاه‌هاي اينترنتي با عنوان «اَپ‌اِستور» نيز ياد خواهد شد.
همانطور كه مي‌دانيد معمولا در داد ‌و ‌سِتدهاي بين‌المللي از ارزهاي بين‌المللي استفاده مي‌شود كه رايج‌ترين آن‌ها دلار است. نقش سازنده و مفيد گيفت‌كارت‌ها در اينجا نمايان و برجسته مي‌شود. با استفاده از اين كارت‌ها مي‌توانيم مشكلات مبادلات پولي و ارزي را حل كنيم. شايد براي شما اين سوال به وجود بيايد كه چگونه و از كجا مي‌توان گيفت‌كارت‌ها را تهيه كرد؟ در ادامه درباره نحوه تهيه گيفت‌كارت‌ها صحبت خواهيم كرد.
گيف‌كارت‌ها به صورت مجازي و اعتبار پولي در حساب افراد (حساب‌هاي اينترنتيِ مرتبط با عرضه كننده گيفت كارت) با وارد نمودن يك كد يا شماره سريال شارژ مي‌شود و شما در واقع از اين اعتبار مجازي مي‌توانيد براي خريد كالا‌ها و خدمات الكترونيكي و حتي كالاهاي فيزيكي و قابل لمس استفاده نماييد. اين كالا‌ها عبارتند از كالاهاي ديجيتالي يا الكترونيكي نظير بازي، برنامه، كتاب، فيلم و موسيقي كه معمولاً از طريق اپ‌استور مربوطه قابل دريافت مي‌باشند. براي مثال گيفت‌كارت آيتونز قابل استفاده در اپل‌استور بوده(فروشگاه مجازي شركت اپل) و گيفت‌كارت گوگل‌پلي يا اندرويد‌ماركت قابل استفاده در اپ‌استورگوگل‌پلي(فروشگاه مجازي شركت گوگل) است و گيفت‌كارت مايكروسافت در استور مايكروسافت و در ايكس باكس، آمازون در آمازون، پلي اسيتشن در سوني و غيره… .
گيفت كارت اپل يا آيتونز

گيفت‌كارت‌هاي آيتونز (iTunes Gift Cards) يا گيفت كارت اپل يكي از مشهور‌ترين و پرطرفدار‌ترين گيفت‌كارت‌ها است. موارد استفاده از اين كارت‌ها را مي‌توان بر روي سخت افزارهاي توليد شده از سوي همين شركت، يعني شركت اپل برشمرد. دستگاه‌هايي نظير آيفون، آي‌پد، آي‌پد‌تاچ و مك از جمله محصولاتي است كه اپل تاكنون عرضه كرده است.

استفاده‌كنندگان از اين دستگاه ها مي توانند بسته به نياز خود با تهيه گيفت كارت اپل به راحتي محصولات نرم افزاريِ مورد نياز خود را تهيه كنند. از گيفت‌كارت ايتونز مي توان در اَپل‌استور، آيتونز، آي‌بوك‌استور و مك‌اپ‌استور استفاده كرد.

گيفت كارت اپل با مبالغ يا بهتر است بگوييم با اعتبارهاي متفاوت و متنوعي عرضه مي شود. گيفت‌كارت آيتونز ۱۰ دلاري، گيفت‌كارت آيتونز ۱۵ دلاري، گيفت‌كارت آيتونز ۲۵ دلاري، گيفت‌كارت آيتونز ۵۰ دلاري، گيفت‌كارت آيتونز ۱۰۰ دلاري و در برخي موارد و به سفارش برخي فروشگاه‌ها در مقادير بالاتر نظير ۵۰۰ دلاري و حتي ۱۰۰۰ دلاري نيز عرضه مي‌شود.
با گيفت كارت اپل مي‌توانيد به آخرين بازي‌هاي روز دنيا و يا آخرين موسيقي‌هاي روز دسترسي پيدا ‌كنيد. حتماً مي‌دانيد كه تمامي موسيقي‌هاي روز دنيا ابتدا در آي‌تونز اپل منتشر مي شوند .همچنين آرشيو بزرگي از تمامي كتاب‌هاي مختلف را مي توانيد در آي‌بوك‌استور (iBooks Store) پيدا كنيد. با استفاده از آي‌تونز و خريد از آن همه چيز را در يك جا به طور واحد خواهيد داشت و آن‌ها را مي توانيد روي تمامي محصولات اپل خود داشته باشيد.

پرطرفدارترين نوع گيفت‌كارت‌هاي آي‌تونز، گيفت‌كارت آي‌تونز عرضه شده در آمريكاست كه تنها در اپل‌آي‌دي آمريكا وريفاي شده (تأييد شده) شارژ مي شود و دسترسي شما را به بهترين استور يعني استور آمريكا كه داراي بهترين و بيشترين تنوع بازي‌ها و برنامه‌ها و فيلم‌ها و كتاب‌ها و موسيقي‌هاست فراهم مي‌نمايد. اين گيفت‌كارت‌ها به اندازه‌اي محبوب هستند كه حتي افرادي از كشورهاي ديگر نيز نظير كانادا، انگلستان، استراليا و حتي ديگر كشورها نيز ترجيح مي‌دهند گيفت‌كارت آي‌تونز آمريكا را خريداري نموده و شارژ نمايند.

گيفت‌كارت‌هاي آمريكا هم در نوع فيزيكي و هم الكترونيكي توسط اپل عرضه مي شوند. حتماً هنگام خريد اين گيفت‌كارت‌ها دقت لازم را به عمل بياوريد، چراكه تعداد گيفت‌كارت‌هاي دزدي، گيفت‌كارت‌هاي فوتوشاپي و گيفت‌كارت‌هاي خريداري شده با كارت‌هايِ اعتباريِ دزدي(credit card) توسط ويتنامي‌ها و چيني‌ها در بازار ايران بسيار زياد شده كه بايد جوانب احتياط را رعايت كرد.

دقت داشته باشيد اگر گيفت‌كارت دزدي در اكانت خود شارژ نماييد اپل اكانت شما را بلاك و مسدود مي كند(حساب كاربري شما در اپل) و شما قادر به بازگشايي اكانت نخواهيد بود، چرا‌كه اپل به هيچ عنوان در اين مورد پاسخگويِ شما نيست و اين اشتباه متوجه شخص شما خواهد بود.

براي اينكه در دام فروشنده‌هاي متقلب و كلاهبردار نيفتيد، حتي‌الامكان گيفت‌كارت‌ها را از فروشگاه‌هاي معتبر يا نمايندگان رسمي شركت‌هاي توليدكنندگان موبايل‌ها و تبلت‌ها در كشور تهيه كنيد. از آنجا كه دسترسي به اين فروشگاه‌ها در داخل ايران محدود است، لذا بهترين راه براي تهيه انواع گيفت‌كارت، مراجعه به منابع معتبر ايراني است. توصيه مي‌شود به وب‌سايت‌هاي ايراني كه به صورت تخصصي در حال فروش و عرضه اين خدمات هستند مراجعه كرده و سفارش‌ها و خريدهاي مرتبط با اين كارت‌ها را از آنها بخواهيد.

چگونه مي‌توان از اعتبار اين وب سايت‌ها مطمئن شد؟ پاسخ ساده است؛ اين سايت‌ها داراي نماد اعتماد الكترونيكي از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و در سامانه مركز توسعه تجارت الكترونيكي وزارت صنعت مي توانيد ليست كسب و كارهاي داراي نماد الكترونيكي را مشاهده و صحت و سقم اعتبار آنها را بررسي كنيد.


برچسب: ، خريد آسان گيفت كارت با ارزان تزين قيمت، خريد گيفت كارت آيتونز، خريد گيفت كارت ارزان، فروش آنلاين گيفت كارت ها، گيفت كارت اپل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۲:۴۰ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :